«می‌جان» سریال رمضانی تلویزیون شدمجموعه تلویزیونی «می‌جان» به تهیه کنندگی سعید پروینی و کارگردانی مرجان اشرفی زاده برای پخش در ماه رمضان آماده می‌شود.خبرگزاری فارس: تصویربرداری سریال «می‌جان» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده و تهیه کنندگی سعید پروینی به تازگی در گیلان آغاز شده است.

«می‌جان» سریال رمضانی تلویزیون شد

 

این سریال که هم اکنون با نام موقت در حال تولید است، قرار است در ماه رمضان سال آینده (۹۸) از شبکه سه سیما پخش شود،‌ موضوعی اجتماعی دارد.

 

«می‌جان» در ۳۰ قسمت در گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما تهیه و تولید می‌شود. از بازیگران این سریال می‌توان به امیررضا دلاوری، وحید آقاپور، سیاوش چراغی پور و . اشاره کرد.

 

پروینی تا به حال تهیه کنندگی مجموعه تلویزیونی «حوالی پاییز» و یکی از فصل‌های برنامه سینمایی «هفت» را برای شبکه سه برعهده داشته است و تهیه کننده سریال‌های «گشت ویژه» و «جراحت» بوده است.

 

 

همچنین مرجان اشرفی‌زاده نویسندگی سریال‌های «شکوه یک زندگی»، «دیگری» و فیلم «آبجی» و . را در کارنامه کاری خود دارد.

اطلاعات بیشتر به زودی


جدید 99 |جدیدترین اخبار روز در خبرنیوز سریال ,«می‌جان» ,تهیه ,مرجان ,شبکه ,پروینی ,«می‌جان» سریال ,رمضانی تلویزیون ,تهیه کنندگی ,سریال رمضانی ,مرجان اشرفی‌زاده ,سریال رمضانی تلویز? منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آرکا مووی يادداشتهاي پراکنده دانلود پروژه مالی حسابداری متخصص ارتودنسی در تهران ، دکتر فرهاد صدرالدینی زیورآلات سال 2018 فرش و تابلو فرش ماشینی کاشان تخفیف شاه دی ال | دانلود رایگان فیلم | دانلود سریال مرزن آباد(کلارستاق)